Վազքը |
152000 կմ |
Մոդիֆիկացիան |
Ճապոնական, գործարանային ձախ "\u0543\u0561\u057a\u0578\u0576\u0561\u056f\u0561\u0576, \u0563\u0578\u0580\u056e\u0561\u0580\u0561\u0576\u0561\u0575\u056b\u0576 \u0571\u0561\u056d"
|
Թափքը |
Կուպե "\u053f\u0578\u0582\u057a\u0565"
|
Շարժիչը |
Բենզին "\u0532\u0565\u0576\u0566\u056b\u0576"
|
Փոխանցման տուփը |
Ավտոմատ "\u0531\u057e\u057f\u0578\u0574\u0561\u057f"
|
Ղեկը |
Ձախ "\u0541\u0561\u056d"
|
Գույնը |
Կանաչ "\u053f\u0561\u0576\u0561\u0579"
|
Սրահի գույնը |
Կանաչ "\u053f\u0561\u0576\u0561\u0579"
|
Շարժիչի ծավալը |
2.0 "2.0"
|
Ձիաուժը |
115 hp"115" hp
|
Մխոցների քանակը |
4 "4"
|
Քարշակը |
Առջևի "\u0531\u057c\u057b\u0587\u056b"
|
Դռների քանակը |
3 "3"
|
Անվահեծերը |
16" "16\""
|
Վիճակը |
Գերազանց
|
VIN
WVWZZZ9CZ2M610794
Օպցիաներ
ABS, Բորտ-համակարգիչ, Հայելիների տաքացում, Էլեկտրակառավարվող հայելիներ, Լեդ լուսարձակներ, Հակաառևանգման համակարգ, Կենտրոնական փական, Ղեկի կարգավորում, Հակամառախուղային լուսարձակներ, Անվտանգության բարձիկներ, Մգեցված ապակիներ, Էլեկտրակառավարվող ապակիներ, Ձայնամեկուսացում
Լրացուցիչ
Ճապոնական, գործարանային ձախ ղեկ, Շարժիչը՝ 2.0լ, ավտոմատ փոխանցման տուփ: Գտնվում է անթերի վիճակում, վազքը իրական, շարժիչի յուղը, ֆիլտրերը, անտիֆրիզը փոխված են (Liqui Molly) : Մատոռ, կառոբկա իդեալական վիճակում են, բացարձակ յուղ չի վառում, չի պակասում, չի թողնում, ընթացային բոլոր մասերը՝ նոր փոխված (LEMFORDER), ամորտիզատորները՝ նոր, Bilstein, չաշկեքը՝ LEMFՕRDER, արգելակման սկավառակները ու կալոդկաները՝ Brembo, մատոռի ու կառոբկի պադուշկեքը՝ նոր փոխված (LEMFORDER), պոմպը` Նոր (Pierburg), ռեմեն, ռոլիկ՝ նոր, մարտկոցը նոր` Energizer, Սվեչեքը՝ NGK (օրիգինալ, կոմպլեկտը՝ 20.000դր.), զասլոնկեն լվացած, ադապտացիա արած: Դալնի-Բլիժնին՝ բարձր որակի լեդ: Անվադողերը՝ 70-80% Toyo (ճապոնական) :
Օրիգինալ Pioneer (Carrozzeria) USB, Bluetooth, AUX մագ, Alpine դինամիկներ, մի խոսքով շատ լավ աուդիո համակարգ:
Տեղադրված է Tomahawk x5 խոդ տվող սիգնալիզացիա:
Վազքը իրական է: Վթարված - սարքած չի եղել: Ժեշտը ցինկ: Գազ չկա և չի եղել:
Թե արտաքնապես, թե տեխնիկապես, թե ինտերիերով՝ իդեալական վիճակում է:
Պատրաստ է ցանկացած ստուգման:
Վերջնական գինը ավտոն նայելուց հետո:
Կլսեմ նաև փոխանակման տարբերակներ
Ճապոնական, գործարանային ձախ ղեկ, Շարժիչը՝ 2.0լ, ավտոմատ փոխանցման տուփ: Գտնվում է անթերի վիճակում, վազքը իրական, շարժիչի յուղը, ֆիլտրերը, անտիֆրիզը փոխված են (Liqui Molly) : Մատոռ, կառոբկա իդեալական վիճակում են, բացարձակ յուղ չի վառում, չի պակասում, չի թողնում, ընթացային բոլոր մասերը՝ նոր փոխված (LEMFORDER), ամորտիզատորները՝ նոր, Bilstein, չաշկեքը՝ LEMFՕRDER, արգելակման սկավառակները ու կալոդկաները՝ Brembo, մատոռի ու կառոբկի պադուշկեքը՝ նոր փոխված (LEMFORDER), պոմպը` Նոր (Pierburg), ռեմեն, ռոլիկ՝ նոր, մարտկոցը նոր` Energizer, Սվեչեքը՝ NGK (օրիգինալ, կոմպլեկտը՝ 20.000դր.), զասլոնկեն լվացած, ադապտացիա արած: Դալնի-Բլիժնին՝ բարձր որակի լեդ: Անվադողերը՝ 70-80% Toyo (ճապոնական) :
Օրիգինալ Pioneer (Carrozzeria) USB, Bluetooth, AUX մագ, Alpine դինամիկներ, մի խոսքով շատ լավ աուդիո համակարգ:
Տեղադրված է Tomahawk x5 խոդ տվող սիգնալիզացիա:
Վազքը իրական է: Վթարված - սարքած չի եղել: Ժեշտը ցինկ: Գազ չկա և չի եղել:
Թե արտաքնապես, թե տեխնիկապես, թե ինտերիերով՝ իդեալական վիճակում է:
Պատրաստ է ցանկացած ստուգման:
Վերջնական գինը ավտոն նայելուց հետո:
Կլսեմ նաև փոխանակման տարբերակներ
Վաճառող